2008. július 21., hétfő

Üveggolyók, azaz Ablak-Zsiráf

Gourmandula passzolta át nekem az éppen aktuális hógolyót, és én bátor voltam, elhajolás helyett elkaptam.

a- abszint, alvás
á- álmok (amiket éjszaka lát az ember), ásványvíz
b- a barátnőim, botsáskák (úgy hiányoznak, megint kell szereznem egy adagot)
c- cipők
cs- csókolózás, csoki
d- dboxy, design, Dávid (a leendő fiam), dugás
dz- bodzaszörp
dzs- de hülye betű ez, inkább szkippelem
e- epertea, együttalvás
é- építészet
f- falcon, felhő (a teknősöm, tudom, ciki, hogy így hívják, de kicsi voltam, amikor nevet adtam neki)
g- Gábor
gy- gyűrűk (az órám és a nyuszis)
h- husi (nem az, amit megeszünk), hány éves a kapitány (a nálunk használatos univerzális kérdés)
i- indiai (kaja)
í- Írók boltja
j- játék
k- konyha, könyvek, kecskekankó
l- lecsó
ly-hely
m- maca, mama, moha és sáfrány, mini (a leendő gépjárművem), miffy
n- nagy zabálás (a film is meg szó szerint is)
ny- nyuszifül (bizonyos dolgokat csak abban vagyok hajlandó megrajzolni)
o- olvasás, ostábla
ó- órákig tartó semmittevés
ö-öngyújtó
ő- hát ezt nem nagyon igényel magyarázatot, türelmesen várunk rá
p- Panni (a leendő lányom)
q- tudnék írni hülyeségket, de inkább nem teszem, én ezzel a betűvel nem szoktam kapcsolatba kerülni
r- Rovinj
s- skc (azért szerepel másodszor, mert az albumára ő is kétszer tett fel :D), só, sáfrány, spenót
sz- székek (nyilván azok, amiket én csináltam), szájkanapé, Székletdobók (a zenekarunk)
t- táskák, Thomas Mann, tapas
ty- tyúktojózás (amit feltétlenül tudnia kell egy nőnek)
u- udvarlók
ú- újat csinálni
ü- üvegezés (hehe, milyen jó volt általános iskolába járni, bár a husi szerint egy felnőtt építésznek mást kéne, hogy jelentsen ez a szó)
ű- űrhajós kaja
v- víz
w- wamp
x- x-akták (nem ez a kedvencem, de mégsem írhattam azt, hogy xilofon)
y- yo, youtube
z- zöldségek
zs- zseblámpa

Dolce Vita, ha a fárasztó összefoglaló után lenne kedved, szívesen venném!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

f mint frixi

Gourmandula írta...

na pont ezért dobtam hozzád a lasztit! :DD d-től kezdve standard vigyor, köszi szépen! :)))

Moha és Sáfrány írta...

Örülök! :)